Според едно ново проучване, направено от сайта за пътувания Hotels.com, има няколко основни причини, които стават повод за сериозни търкания между колегите и те рядко са свързани със самия работен процес.
Над 1/3 от британските служители са споделили в анкетата на сайта, че проблемите с колегите им са възникнали преди всичко около резервирането на лятната им почивка.
Хората твърдят, че масово им се налага да съобразяват или променят датите за нея заради някой свой колега, който иска да излиза в отпуска точно по същото време, а това предизвика напрежение в офиса.
Голяма част от служителите твърдят, че редовно имат сблъсъци със свои колеги, които удължават прекалено много своите обедни почивки и така те не могат да се възползват от пълната си пауза за обяд, тъй като е станало прекалено късно.
Друга, доста досадна причина, която става често ябълка на раздора между служителите в Обединеното кралство, е кражбата на храна от общия хладилник в офиса.
Още по темата можете да прочетете в сайта на Tialoto.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.