Няма нищо лошо в това човек да има самочувствие и да знае добре кои са неговите силни качества. Всъщност в динамична бизнес среда като сегашната това е много важно качество. Когато обаче човек прекали със „саморекламата“, това може да подейства по обратния начин, а именно да отблъсне хората. Ако наистина сте толкова талантливи, за колкото се мислите, не го казвайте, а го покажете. Другите със сигурност ще го забележат, ако наистина е така. Ето и кои са определенията, които никога не бива да използвате сами за себе си:
1. „Мотивиран“.
Предполага се, че всеки работещ човек би трябвало да бъде мотивиран. Така че не звучи добре да изтъквате нещо, което се подразбира от само себе си. Представете си как само звучи да кажете на шефа си, че сте „мотивиран“. Сякаш да му кажете, че до този момент сте работили по-лошо, тъй като не сте били мотивирани.
2. „Иновативен“.
Повечето компании твърдят, че са новаторски. Повечето служите твърдят, че също са такива. Голяма част от тях обаче не са. В това няма нищо лошо, тъй като иновациите невинаги са изискване за успех. Ако наистина имате новаторско мислене, не го казвайте, а го приложете. Споделете идеите, които имате.
3. „Креативен“.
Когато някои думи се използват прекалено често, те губят част от силата си и вече не правят толкова голямо впечатление. „Креативен“ е една от тези думи. В последните години е станало модерно повечето хора да описват себе си като креативни. Други подобни думи са „динамичен, контактен, отборен играч“ и т.н.
Още по темата можете да прочетете в Tialoto.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.