IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Грешките в работата, за които дори не подозирате

Понякога хората не си дават сметка, че техните действия могат да бъдат пречка по пътя към успеха

Грешките в работата, за които дори не подозирате

Колкото и усилия да полагате на работа, сякаш има нещо, което ви дърпа назад. Ако имате същото или подобно усещане, може би по някакъв начин се държите неуместно и това пречи на вашия успех. Всъщност бездействието, също както грешните действия, може да ви коства вашето професионално развитие. И все пак как може да разбере човек кога и в какво греши? Интересното е, че понякога хората правят неща, за които дори не смятат, че биха били проблем.

Ето защо, за да бъдете сигурни, че вие сами не заставате срещу своя успех, прочетете кои са грешките в работата, за които човек дори не подозира:

1. Водите служебен разговор на шумно място.

Да, може това да е вашият почивен ден, но работата си е работа и понякога не може да чака. Ето защо вие трябва да се представите на ниво, дори когато не е делничен ден, нито пък сте в офиса. Много е неприятно за човека отсреща, когато се опитва да води разговор с някого, който се намира на много шумно място. Така че следващия път отидете в тоалетната на заведението или излезте пред него и проведете разговора, който трябва. Ако сте вкъщи, опитайте се да ограничите дразнещите звуци като плач на бебе, лай на куче, силен звук на телевизор и т.н. Покажете професионално поведение дори извън работно време.

2. Чувствате се постоянно стресирани.

Както знаете, стресът е един от основните проблеми на съвременното общество и може да причини редица здравословни проблеми. Също така стресът предизвиква промяна в биомеханиката на тялото в резултат от което са късите и плитки вдишвания, повишаването на сърдечната честота, както и неспособността на човек да се съсредоточи върху дадено нещо. Стресът намалява концентрацията и креативността, което е и предпоставка да не работите толкова добре с останалите колеги. Известно е, че един уверен и спокоен човек печели доверието на околните много по-лесно.


Още по темата можете да прочетете в Tialoto.bg.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
За да се разбираме
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата