IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Навиците на некадърните мениджъри

Ако отскоро сте на управленска позиция, постарайте се да не действате по изброените начини

Навиците на некадърните мениджъри

Управлението на хора е голямо предизвикателство и много хора се провалят в това начинание. Дори човек да е много добър специалист в своята област, той пак може да е некадърен мениджър, а това да доведе до неуспехи за компанията му.

Ето и кои са някои от най-лошите навици на новите мениджъри, които в крайна сметка ги провалят в лидерската позиция:

1. Очакват да имат добра комуникация със служителите си, но не я изискват.

Един мениджър трябва да изгради перфектна комуникация с екипа си. Той трябва да изисква редовни отчети и да създаде имейл рутина за обратна връзка с подчинените си. Той не трябва да разчита на учтивостта, отговорността или добрата воля на служителите си, те да го информират за всичко, което се случва своевременно, защото така може да остане в неведение за важни неща от работния процес.

2. Насърчават към израстване служители, които не са готови за това.

Мениджърите са хора и като такива имат симпатии и предпочитания към определени личности от екипа си. Обикновено те се опитват да помогнат за израстването във фирмата на тези свои любимци и намеренията им са повече от добри. Симпатията обаче, не трябва да бъде водещ мотив за повишението на определен човек. Нелепо е да прехвърляте нови отговорности на човек, който не е готов за тях. Подобна грешна стъпка може да отрови цялата атмосфера в екипа.

3. Прекалено самонадеяни са.

Основна грешка на новите, по-млади мениджъри е това, че те се хвърлят с гръм и трясък в новото си амплоа и имат една самонадеяна нагласа за конфликти. Те искат да раздават правосъдие и да изкоренят „порочните практики“ в офиса. Това тяхно поведение създава проблеми и в даден момент може да избухне като бомба, тъй като този лидер веднага започва да си трупа врагове. Добрите мениджъри знаят, че трябва да работят за облекчаване и разрешаване на проблемите на хората, но по един дипломатичен начин.

Още по темата можете да прочетете в Tialoto.bg.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
За да се разбираме
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата