IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Грешните практики за работа с клиенти


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

4
111
преди 10 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Още си спомням как една продавачка на обувки ми вървеше по петите в магазина. Чувствах се преследвана. Като спирах да погледна, ме заливаше с напълно ненужна информация. Изнесох се веднага. Другото, което много обичам - питат какво търсиш, предлагат нещо, казваш им учтиво, че не ти харесва/не е подходящо за теб и се обиждат - е, как така - търсиш бял панталон, ето ти го, дали ти отива точно на теб няма значение, нали са ти го намерили, какво пък толкова искаш...
отговор Сигнализирай
3
123456
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
А на клиентите някой път им е писнало от учтиво-безполезен персонал дето е трениран от компанията да ти предложи стандартните им *** или услуги. Само ти се усмихват *** и ти почваш да им съчустваш на простотията.
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Правят още една важна грешка - наемат хора, които са любезни и усмихнати, възпитани, но в любезността им има нещо агресивно в стила на обслужване - нещо натрапчиво, не те оставят и секунда да помислиш, въздействат ти като енергийни вампири и ти гледаш колкото е възможно по-бързо да се махнеш оттам, дори преди да си разгледал прецизно стоката.
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
При работата с клиенти има едно важно правило - "Клиентът винаги е прав, до момента в който не започне да се държи като ***".
отговор Сигнализирай
Новини