Ето и шест причини, поради които трябва да го направите:
1. Проблемите ще провокират вашата креативност
Много хора не осъзнават, че работната среда, пълна с проблеми от типа „лоша производителност“ и „ниска ефективност“, им дава шанс да използват своето творческо мислене. Колкото по-непоносимо е положението – имате нужда от допълнителен служител или нов софтуер, но нямате пари за нито едно от тях, толкова по-вероятно е да измислите някакво решение, което да ви спести време и бъдещи главоболия.
2. Проблемите водят до импровизации
Без значение какъв набор от умения владеете, когато сте в труден период в бизнеса, вие без да искате импровизирате. Повечето длъжностни характеристики изброяват списък от необходими отговорности и умения, но най-важното нещо е да имате способността да направите вярното нещо/да вземете правилното решение в точния момент. Това може да ви направи наистина ценен служител.
Останалата част от статията може да прочетете в Tialoto.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.