Напоследък става все по-модерно служителите да не висят в офиса, а да изпълняват задълженията от дома си. На пръв поглед това може да изглежда доста удобно и да дава шанс за скатаване от работа, но истината е, че ако човек е сериозен, той може да свърши много повече работа в спокойната обстановка на апартамента си.
За целта обаче има няколко важни правила, които трябва да бъдат спазени, за да върви гладко и ефективно работният процес.
1. Намерете баланса
Работейки от вкъщи, лесно може да се подхлъзнете, че имате време за всичко и да вкарате личните си ангажименти в „работното време“. Уви, не е така! По-добре си направете стриктен график и определете часове, в които няма да се занимавате с нищо, освен със задачите си.
2. Създайте си работен кът
Когато седнете в него, мозъкът ви автоматично ще превключи на работна вълна и по този начин по-лесно ще се концентрирате върху текущите ангажименти.
Още по темата можете да прочетете в Tialoto.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.