IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Как да се впишете по-бързо в новия екип

Няколко полезни съвета как да се сработите с новите колеги

Как да се впишете по-бързо в новия екип

Когато започваме нова работа, едно от първите ни притеснения е как да се впишем в работния колектив.
Начинът, по който се отнасяме към чуждите идеи и този, по който изразяваме нашите собствени виждания може да повлияе на цялостното ни развитие на работното място.

Заради това е изключително важно да знаем как да комуникираме с колегите си - било то с шефа на отдела или с нашия най-добър приятел.

Въпреки че всяка една професия е различна, има няколко универсални правила, които трябва да спазваме при общуването ни с колегите на работното място.

Не споделяйте прекалено много

Независимо колко близки сте станали с колегите си, винаги трябва да имате едно наум и да отсявате думите си в офиса. Има дискусии, които просто не трябва да водите в работна обстановка и личните ви проблеми определено са едни от тях. Това е така, защото прекаленото споделяне може да се тълкува по доста различни начини.

Може да разкриете страна от вашата същност, която шефът ви не харесва, може да е знак за липсата на професионализъм, а останалите може да решат, че проблемите ви ще повлияят на качеството на работата, която извършвате. Ако се надявате на повишение, това е нещото, което със сигурност ще намали шансовете ви.

Реакцията ви в конфликт

Конфликтът на работното място се оказва най-трудното нещо, с което не знаем как да се справим. Чували сме мнението на много хора за това какво трябва да е поведението ни по време на конфликт и сме съгласни, че честността и точността са най-важните фактори за разрешаването на проблема. Другото най-важно е да бъдем емоционално умерени.

Причината един конфликт да накара стомаха ни да се преобърне или да опетни взаимоотношенията ни с дадения човек се крие в това, че често възниква, когато поне едно от лицата е емоционално разстроено. Затова преди да споменете за проблем или нещо, което ви дразни на работното място, се уверете, че сте напълно спокойни.

Още по темата можете да прочетете в Tialoto.bg.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата