Преходът от аудиторията към офиса може и да не бъде много плавен и да донесе стрес на човек.
Истината е, че студентският живот е в пъти по-лесен и безгрижен, но станеш ли служител в дадена фирма, изведнъж отговорностите те налягат, а свободното ти време става кът.
Предлагаме ви няколко съвета, които ще ви помогнат да се ориентирате в корпоративния свят, така че по-бързо и безпроблемно да се впишете в новата среда:
1. Пристигайте малко по-рано на работа
Това е прост начин да направите добро впечатление и да си създадете имидж на сериозен, отговорен служител и то без да се налага да вършите някаква конкретна работа. Освен това, ако закъснявате сутрин, цялата ви програма за деня ще се измества и вие все ще бързате за някъде или за нещо (за обедна почивка, за среща и т. н.).
2. Не се опитвайте да се сближите с всички в службата
Вие трябва да изградите разбирателство с вашите колеги в офиса, но не се старайте да се социализирате твърде много. Няма смисъл да се опитвате да познавате всички и да сте приятел с всички. Хората гледат със смесени чувства на твърде общителните си колеги. Някои хора могат да поставят под въпрос вашата работна етика, особено ако фамилиарничите прекалено много с шефовете.
3. Проверявайте си пощата, и входящата, и изходящата
Вие трябва не само да следите входящата си поща с имейли, но и да внимавате какви писма изпращате. Те трябва да са написани професионално и без граматични грешки. Обратното би означавало, че сте небрежни или некомпетентни. Проверявайте старателно цялата си кореспонденция в електронен вид.
Още по темата можете да четете в Тialoto.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.