IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

10 навика за успех

Вижте кои са те

Снимка: Istock

Снимка: Istock

Продуктивността е качество, което се цени не само в работата и в професионалната сфера, но и във всяка област от живота. Ако понякога се чувствате недостатъчно организирани и продуктивни, не сте сами. Много хора не успяват да организират ежедневието си така, че да бъдат по-продуктивни. За щастие можете да вземете пример от хората, които винаги намират начин да повишат продуктивността си. Ето и някои от навиците им, от които да почерпите опит.

Какви са навиците на продуктивните хора?

1. Създават си списъци със задачи, които са лесно управляеми.

Ако се опитвате да вършите всичко едновременно е нормално да забравите нещо, да не успеете да се вместите в срок или да не свършите нито една от задачите си достатъчно добре. Ето защо е добре да си правите списък със задачите. Важно е обаче да направите списъка си предварително обмислен по начин, който ще ви помогне да свършите ангажиментите пълноценно.

2. Разпределят деня си.

Продуктивните хора умеят да разпределят задачите си за деня така, че да могат да ги приключат навреме. Ако предварително обмислите кое кога трябва да бъде свършено и го структурирате в списъка си, разпределението на деня и времето в него ще ви е от полза за повишаване на продуктивността ви.

3. Съсредоточете се върху една задача в даден момент.

Всички сме наясно колко важен е мултитаскингът и колко се цени от работодателите. Бихте били прекрасният служител, ако можете да правите няколко неща едновременно. Бихте били и родител-супергерой, ако се справяте с няколко неща по едно и също време, докато гледате детето си. Изобщо, правенето на много неща едновременно е ценно качество, което помага в работата и ежедневието, но когато става въпрос за същинска продуктивност и за качествено свършена работа, съсредоточаването и приоритизирането на една задача за даден период от време е много ценно и повишава производителността.

Още по темата може да прочетете в Az-jenata.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата