Лондонската ска банда Седем секунди любов /7 Seconds Of Love / заподозря гиганта Кока Кола в кражба. Фенове на групата от Латинска Америка писали мейл на музикантите, в който ги уведомили, че в аржентинска реклама на напитката е използвана тяхна музика.
Дори визията на рекламата наподобявала тази от клипа на песента, който групата сама си е направила, съобщава АР.
Музикантите, които нямат достъп до аржентинска телевизия, намерили краткото клипче на Кока Кола в интернет и били потресени от видяното.
“Разбирам да звучат като нас. Може и да изглеждат като нас. Но двете на едно място ми идва в повече”, заявява вокалът на групата Джоел Вейтч. “Не вярвам да стигнем до съда, макар да го обмисляме. Ние сме бедни работяги, а те са най-голямата компания в света” казва още той.
От Кока Кола Аржентина са започнали разследване по случая. Компанията използвала услугите на аржентинска рекламна агенция, която твърдяла, че всеки елемент в продукцията е авторски.
Клипът към песента Нинджа /Ninja/ представя анимирана котка, облечена като нинджа, която танцува на екрана. Видеото е творение на самия Вейтч, който работи като аниматор.
От групата се надяват на разумно споразумение с Кока Кола, което да удовлетвори и двете страни.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.