IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Бон Джоуви губи битка срещу енергийна напитка

Mijovi набра доста популярност, след като рокерът се опита да закопае марката

Бон Джоуви губи битка срещу енергийна напитка

Бон Джоуви (Bon Jovi) си вкара автогол. Преди време на пазара в Щатите се появи една енергийна напитка - Майджоуви (Mijovi, може да се разбира като "моят Джоуви"), на която пише "itsmijovi" и "itsmilife", като второто поразително наподобява хита на певеца "It's My Life".

Изпълнителят реши, че фирмата използва името му с търговска цел и без негово позволение и затова реши да им види сметката - в съда. Истината обаче е, че около шума, който се вдигна, продажбите на Майджоуви скочиха няколко пъти.

Така Бон Джоуви вместо да закопае марката, взе, че я популяризира.

Маркос Карингтън - човекът, измислил марката, твърди, че я е кръстил на приятелката си - Джовита (Jovita). Той няма никакво намерение да сменя името на продукта, още повече сега, след като набра популярност.

От енергийната напитка дори се е родил чисто нов коктейл - "Разгневеният рокер".


Ето и експлоататорската марка. Снимка: mijovi.com
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата