С тези награди музикалната медия затваря първата страница от своята история и поема в малко по-различна посока, но за това накрая. Какво се случи вчера?
За разлика от друг път, наградите преминаха като "на кино" с излъчването на 10 късометражни филма, заснети от едно от най-известните режисьори на клипове в България:
Александър Моллов, Васил Николов (Теслата), Васил Стефанов, Георги Марков, Жоро Торнев, Георги Тошев, Господин Господинов – Гепи, Димитър Митовски, Кирил Божилов – Кико и Стоян Радев са имената на хората.
Сред изпълнителите, които се представиха на сцената бяха Gravity Co. с Behind The Sun и Ъпсурт и Дичо с новото парче „Допинг тест”.
Kолаборация по специалния повод направиха Нина Николина и група P.I.F. Най-добрата изпълнителка на Десетилетието - Белослава пя заедно с бийт боксъра Red One и Тони от Tri-O-Five, а Графа и Мария Илиева сляха своите два дуета в едно.
С награди в новото Десетилетие пристъпиха:
«Най-добра поп/денс песен на Десетилетието»
«Ти»- Нина Николина
«Най-добра рок/алтернативна песен на Десетилетието»
«Шоколад» - Остава
«Най-добра хип-хоп/ R'N'B песен на Десетилетието»
«3 в 1 Неочаквано добра комбинация» - Ъпсурт feat. Галя и Милен Цветков
«Най-добър изпълнител на Десетилетието»
«Най-добра изпълнителка на Десетилетието»
«Най-добра група на Десетилетието»
«Най-добър български видео клип на Десетилетието»
реж. Валери Милев за «Хотел две звезди» - Руши Видинлиев
«Най-добър поп/денс албум на Десетилетието»
«U» - Gravity Co.
«Най-добър рок/алтернативен албум на Десетилетието»
«Революция» - Уикеда
«Най-добър хип-хоп/ R'N'B албум» на Десетилетието
«Quatro» - Ъпсурт
«Зрителски хит на Десетилетието»
«Спасение» – Б.Т.Р.
Наградите бяха излъчени на живо по Телевизия ММ, а повторението им ще бъде в събота, 11 октомври, от 15.30 ч., по Нова телевизия.
Какво следва сега?
Телевизията обяви желанието си да се преформатира и да се насочи към малко по-различна аудитория.
Това ще са градските хора на възраст 20-39 г. с акцент върху нежната половина – жени на възраст 24-35.
Музикалната телевизия ще заложи на най-популярните песни от 80-те до днес и ще насочи инвестиции в хитови сериали. „Златни Хитове” и „Фрактура” ще продължат да се излъчват.
„Телевизия ММ има нов поглед към бизнеса”, споделя Ани Ангелова – Изпълнителен Диеректор на ММ и Маркетинг директор на Диема Вижън. „ММ е вече част от групата на BMGL в България и ще се препозиционира по начин, който да отговаря на разнообразието от телевизионно съдържание, което предлагаме на всички зрители чрез каналите на групата. Телевизия ММ ще предложи на дамите и господата над 20 години това, от което се нуждаят – музиката на техния живот.”
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.