Това е нещо като родния Music Idol, само че е най-гледаното шоу от този тип в цяла Европа и поредното му издание е горе долу към края си.
На 19 декември ще има нов победител, който моментално ще изстреля коледен сингъл и по стара традиция ще оглави чартовете в коледната седмица.
Много бесни фенове обаче са против поредния караоке певец да е номер едно в последните седмици на годината и са се обединили в обща кауза да държат новия победител далеч от първото място.
За целта всички трябва да си купят парчето на Rage Against The Machine "Killing In The Name" в седмицата след 13 декември. Ако песента бъде продадена достатъчно пъти тя ще влзе в класацията директно под номер едно и ще прецака новия победител в шоуто. Хейтърите са сформирали фейсбук група в която в момента има над 450 000 души.
Емблематичния химн на Rage от 1992 не е избран случайно. Култовия текст от песента "Fuck you I won't do what you tell me" е перефразиран "Fuck you I won't buy what you sell me" за кампанията на музикалните фенове, които са се изморили еднодневки от телевизонни програми да доминират чартовете.
Групата расте лавинообразно с около 5000 човека на час, така че шансовете им хич не са малки. Букмейкърите пък също ще намажат в цялата ситуация. Те приемат залози за това коя песен ще доминира чарта.
Шансовете това да са RATM са 7 към 1.
"Шоуто X-Factor превърна залозите за чартовете по Коледа в състезание с един кон. Доста ще е интересно да видим дали Rage Against The Machine ще успеят да се преборят с конкуренцията" споделят букмейкъри от Острова.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.