Конфликта с който те занимавахме в последната седмица набра страхотна популярност и в крайна сметка парчето Killing In The Name на RATM продаде 500 000 бройки, срещу 450 000 на победителя от X-factor Joe McElderry.
Вечният химн Killing In The Name е издаден през 1992 година, но през 2009 се завръща повече от победоносно. Освен това песента е номер 1 в седмица с най-много продадени парчета в историята на английския чарт за сингли.
Групата сподели, че печалбата й от този луд маратон възлиза на 64 726 паунда, като всички те ще отидат за благотворителност.
Губещият бос на X-factor Саймън Коуъл (Simon Cowell) не пропусна да поздрави конкурентите. "Организаторите на тази кампания свършиха невероятна работа. С много страст и желание постигнаха нещо забележително и дори не си послужиха с мръсни номера. Веднага след окончателните резултати се свързах с тях и им предложих работа в моя лейбъл, но явно те не ме взеха на сериозно и отхвърлиха офертата. А аз бях сериозен, те направиха нещо наистина забележително."
Организаторът на кампанията във Фейсбук Джо Мортър изрази бурно радостта си: "По дяволите не мога да повярвам, че успяхме! От BBC дори ще ми взимат интервю, просто е невероятно."
Пичът все пак смекчи леко тона и отдаде респект на конкурентите: "Тази кампания не беше насочена срещу X-factor. Феновете на шоуто обичат музиката толкова колкото и ние я обичаме. Но на нас просто ни беше писнало всяка година техен изпълнител да доминира последните седмици и никой друг да не може да се доближи до върха." пише той.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.