Бившият член на Бийтълс Пол Макартни е първият, подписал договор с новия лейбъл на веригата кафенета Starbucks, съобщи АР.
На годишната среща на компанията Макартни е заявил, че Hear Music ще издаде новия му албум в началото на юни. Певецът е добавил, че е впечатлен от идеята на лейбъла да използва заведенията на Starbucks, които наброяват 13 500, за разпространение на албумите.
Макартни е подписал договор за един албум с Hear Music. Създаването на новия лейбъл като партньорство на Starbucks и Concord Music Group бе обявено миналата седмица. Финансовите параметри не са разкрити.
Правата на Макартни за каталога с предишните му песни не са част от сделката със Starbucks. Последните записи на певеца са издадени от EMI Group PLC.
Hear Music планира да продава албуми чрез традиционни и онлайн магазини, като в кафенетата от веригата няма да има предварителни продажби, нито допълнително съдържание.
Starbucks вече е продуцирала и разпространявала някои албуми. Брандът Hear Music е бил използван за други продукти, разработени за продажба в кафенетата от веригата. Компанията има и страница със запазена марка в музикалния онлайн магазин iTunes на Apple Inc., както и няколко заведения, където клиентите могат да си записват албуми на CD-та.
Hear Music преговаря и с други артисти и очаква да подпише още два договора тази година и други осем през следващата.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.