За една седмица, Бритни прескочи 95 места, завръщайки се на върха за първи път след дебюта й през 1999г. с парчето “Baby One More Time”.
Сингълът на Бритни регистрира 286 хил. даунлоуда, което го превръща в най-купуваното парче онлайн, откакто Nielsen SoundScan започна да следи тегленията в интернет през 2003г.
Така “Womanizer” успя да надмине “Touch My Body” на Марая Кери (Mariah Carey) с около 200 даунлоуда повече.
Във времето между първото и второто й изкачване до първо място в класацията, Бритни има 4 парчета в Top 10 в САЩ, като последното е “Gimme More” – първи сингъл от албума “Blackout”.
Лично според нас успеха на "Womanizer" може да се дължи и на видеото към него, в което Бритни за пръв път показва всичкo от себе си в буквалния смисъл.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.