Материалното момиче заслужено оправда този свой псевдоним, защото Sticky & Sweet се превърна в най-успешното турне на соло изпълнител в историята на музиката за всички времена. След 85-те концерта от началото му през 2008, турнето събра повече от три и половина милиона фенове в 32 страни с обща печалба от 408 милиона долара. Tова е почти четири пъти повече от рекорда на The Police от миналата година, когато Мадона беше едва на пето място с скромните 40 милиона. Всичко разбира се се преобърна още в началото на тази година когато певицата разби всички, а сега и подобри най-печелившото турне на бандата на Стинг.
Мадона остана в историята с най-голяма посещаемост в Цюрих, Швейцария, където публиката й беше най-многобройната, събирана някога в страната – 72 000 души. Шоуто й в Швеция, видяно от 119 000 души, счупи рекорда за най-печелившо шоу в страната. В Хелзинки, Финландия за Sticky & Sweet са продадени над 85 000 билета, което го превръща в най-посещавания концерт в цяла Скандинавия. Огромна посещаемост е регистрирана също и в Буенос Айрес, Аржентина (256 000), Сантяго, Чили (146 000), Сао Паоло, Бразилия (203 000), Талин, Естония (72 000), Варшава, Полша (79 000), Букурещ, Румъния (65 000).
У нас 55 000 души бяха свидетели на това грандиозно събитие на столичния стадион Васил Левски, което също е своебразен рекорд за България.
„С турнето си Sticky & Sweet, Мадона доказа, че за нея няма граници в това, което може да постигне както творчески, така и комерсиално”, казва Артър Фогел, управител на Live Nation Global Music.
Sticky & Sweet счупи предишния рекорд на Мадона за най-успешно турне на соло артист, поставен с Confessions Tour през 2006-та, което й донесе 194 милиона долара.
Както вече споменахме предстоящия албум Celebration – пълната колекция с песни на Мадона, подбрана от самата нея ще бъде на пазара през септември.
Първият сингъл от албумът пък можеш да гледаш тук. Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.