Продуцентите на групата избраха за промоция на видеото новия сайт на триото www.upsurd.bg.
Обобщената статистика сочи, че броят на гледалите видеото в най-популярните интернет сайтове е най-малко 500 000. Да се надяваме, че и легалните продажби на "Допинг тест" ще достигнат до тази цифра.
Справка от класацията Българския Топ 100, която се съставя въз основа на плейлистите на 55 водещи радиостанции и вериги, сочи че преди седмица песента е едновременно с най-висок скок и най-голямо увеличение на излъчванията в радио ефира.
Мениджърите на хип-хоп триото Free Agents споделят: „Рискувахме с по-прибрана кампания, нямаше излишен PR, искахме песента да излезе напред, а не безсмислени информации за това, какви дрехи носят и с какво се хранят момчетата. Радваме се, че хората харесват парчето, върти се навсякъде.”
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.