Легендарната хип-хоп група прибегна до услугите на общността SellaBand, в която всеки ентусиаст може да спонсорира албум на харесвана от него банда, срещу малък дял от записа.
Нещо като фондовата борса, инвестираш кинти в нещо в което вярваш и ако то наистина успее, ти също си на печалба.
Public Enemy предлагат 10 000 части (акции) от албума си, всяка на цена от 25 долара. Ако някой си закупи една част, това ще му гарантира специално ексклузивно CD на групата. Срещу три части от албума ($75) феновете получават подписано CD, тениска и специален бекстейдж пас за всички концерти на групата за три години напред.
Има и още няколко нива, като най-високото е от 400 части ($10 000), което включва абсолютно всички гъзариики от по-долните нива, плюс посещение на студиото по време на записите на албума.
Public Enemy са първото утвърдено име прибегнало до този начин на финансиране.
От както тази система стартира през 2006-та година, над 30 групи са били финансирани да запишат албум, само благодарение на обикновени хора които са повярвали в тях.
След като Public Еnemy вкараха тази оферта, само за 2 дена над 400 човека инвестираха в групата около 20,000 долара.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.