Съвременният градски човек, особено живеещия в големите градове и панелките, е изолиран от живителните природни условия, възобновяващи организма му по естествен начин. Като добавим и ежедневния стрес, нездравословното хранене, обездвижването, наднорменото тегло и други подобни, не е учудващо че масово боледуваме и сме перманентно отпаднали, схванати, с болки къде ли не.
Някои успяват да се грижат за здравето си, чрез активно спортуване, фитнес, лечебен масаж. Мнозинството обаче се оставя на „съдбата“ – докато не се появи сериозно заболяване, трудно и скъпо лечимо или даже с фатален край. И критикуваме системата на здравеопазването!
Едно сравнително ново решение на горния проблем дава апаратурата , която се появи в страната преди няколко години и която има следните функции:
- Разтягане на гръбначния стълб;
- Точков масаж от типа „натиск с пръсти“;
- Облъчване с дълговълнови инфрачервени лъчи (аналог на лъчите на изгряващото и залязващо слънце);
- Локално нагряване (локална хипертермия);
- Йонизация (с отрицателно заредените йони на германия и турмалина);
- Магнитотерапия.
Допълнително „предимство“ за ползващите го, е че ги остава пасивни. Това, на практика е медицинско легло – матрак с моторно задвижван вътрешен проектор, изпълняващ гореописаните функции, както и подвижен външен проектор и килимче. Всички те имат в себе си вградени турманиеви сфери (керамика, съдържаща турмалин, германий, елван и др. ). Освен това легло, основен продукт, самостоятелно се предлагат и отделните му елементи, както и други подобни продукти за здравето, с включени хитроумно в тях на турмалина и германия.
Организирано е под формата на процедури на ползване на „леглото“ и на допълнителни бонуси (отделните или допълнителните елементи към него). Има символична такса за ползването (от 1 лв.). Това става в „салон-магазин“, като обслужващият екип изисква от посетители да изслушат преди това промоция – за това какво представляват продуктите на фирмата, каква е тяхната роля за регенериране на здравето, как да се ползват.
Разбира се, това е търговска фирма, целяща да се продават продуктите им. Но всичко се поднася деликатно и не се упражнява натиск за „пазаруване“. Посетителите са предимно възрастни хора, и струва ми се, не особено платежоспособни, но не ги отблъскват, независимо че малцина от тях купуват.
А ползата – има всеобщо съгласие на посетителите, че има такава. Дори лекари посещават салоните или пращат свои пациенти в тях.
Продуктите на фирмата се продават в над 100 страни, най-вече в САЩ. Даже президентите на Русия и Китай са изпратили благодарствени писма за този нов тип грижа за здравето на населението им.
Моето лично впечатление, че без да са панацея, процедурите са полезни.
Основното оборудване.