Пациентките са от град Ардино в Родопите и са прегледани от екип от Националния онкологичен медицински център – София.
От прегледаните жени 15 са изпратени на допълнително ехографско изследване. Данни за наличие на карцином специалистите са установили при осем пациентки, а на фиброаденом - при седем от изследваните жени. От доказаните случаи с карцином три жени вече са оперирани в Националната онкологична болница в София.
Мамографът, който заработи на 7 юли тази година, беше купен през миналата година от Ейвън-България в рамките на кампанията срещу рака на гърдата чрез даренията на над 100 000 българи, припомнят от фирмата.
Средствата в размер на 145 000 лева са събрани за по-малко от две години чрез продажбата на специални продукти, като два лева от стойността на всеки продукт се заделят във фонд за борба с рака на гърдата, а компанията и нейните представители не печелят от това, отбелязват от фирмата.
Поп-звездата Мария Илиева също се включи в благотворителната и инициатива за борба срещу болестта, като стана лице на тазгодишната кампания за борба с рака на гърдата.
Всеки желаещ да се включи в кампанията може да закупи специална розова тениска и да участва в най-голямото събитие против рака на гърдата – поход “От любов към живота”, който ще се състои на 11 септември 2005 година.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
От прегледаните жени 15 са изпратени на допълнително ехографско изследване. Данни за наличие на карцином специалистите са установили при осем пациентки, а на фиброаденом - при седем от изследваните жени. От доказаните случаи с карцином три жени вече са оперирани в Националната онкологична болница в София.
Мамографът, който заработи на 7 юли тази година, беше купен през миналата година от Ейвън-България в рамките на кампанията срещу рака на гърдата чрез даренията на над 100 000 българи, припомнят от фирмата.
Средствата в размер на 145 000 лева са събрани за по-малко от две години чрез продажбата на специални продукти, като два лева от стойността на всеки продукт се заделят във фонд за борба с рака на гърдата, а компанията и нейните представители не печелят от това, отбелязват от фирмата.
Поп-звездата Мария Илиева също се включи в благотворителната и инициатива за борба срещу болестта, като стана лице на тазгодишната кампания за борба с рака на гърдата.
Всеки желаещ да се включи в кампанията може да закупи специална розова тениска и да участва в най-голямото събитие против рака на гърдата – поход “От любов към живота”, който ще се състои на 11 септември 2005 година.