Сирене, кашкавал, кисело мляко - традиционните храни на нашата трапеза, които българите обичаме и с които се гордеем. Но знаем ли достатъчно за качеството и начина на производство на нашите любими млечни продукти и какво точно слагаме на масата си?
За да си отговорим на този въпрос, днес стартира пътуващото изложение "BILLA Млечен свят" – образователна кампания за млечните продукти по БДС, която цели да информира потребителите за ползите и качествата на млечните продукти и да утвърди тези, които са с високо качество и с произход, гарантиран от Български държавен стандарт.
Една от основните цели на инициативата е българинът да се върне към хубавата и качествена традиционна храна.
По време на кампанията клиентите ще дегустират различни млечни продукти. Също така всеки ще може да получи и консултация със специалист по диететика и да разбере повече за ролята на качествените млечни продукти в здравословното лечебно хранене.
Според управителя на BILLA България Бойко Сачански е много важно да не обръщаме внимание само на външния вид на храната ни, но и на нейния произход, откъде идва и как се произвежда. Трябва да се познават и предимствата на млечните продукти, произведени и сертифицирани по Българския държавен стандарт.
Инициативата ще се проведе под формата на пътуващо изложение в периода 29 септември – 10 октомври 2016 г. в избрани магазини на веригата в градовете София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора и Русе.
Кампанията е подкрепена от Министерството на земеделието и храните, Българската агенция по безопасност на храните, Българският институт по стандартизация и Българското дружество по хранене и диетика.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.