Почти няма човек, който да не е "клиент" на фармацевтичните компании. Това е един от сегментите, който криза почти не го лови и постоянно расте. Въпреки тенденцията за по-високи цени на лекарствата в световен мащаб, доверието в компаниите всъщност се увеличава, пише Business Insider.
Онлайн изданието публикува анализ на консултантската компания Reputation Institute, в който са подредени 17 фармацевтични компании според тяхната репутация сред потребителите. Критериите за това са 7 - качеството на продуктите и/или услугите, иновации, работна среда, управление, обществена ангажираност, лидерство и финансово представяне.
Анализът е направен на базата на 16,800 рейтинга в 8 държави, като най-големите сред тях са САЩ, Канада и Великобритания. На трето място е компанията Takeda Pharmaceuticals, на второ място е Novo Nordisk, а на първо място е AbbVie, която скача с 10 позиции спрямо предходната година. В галерията може да видите каква е цялата класация.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.