Световният производител на презервативи Durex стартира първата си кампания във Великобритания за набиране на хиляди доброволци, които да тестват продуктите на компанията.
Durex иска група от 5000 души, които са женени, имат си гаджета или не са обвързани, да дадат информация за преживяването, което са имали, докато са използвали презервативите и лубрикантите на Durex.
В проекта могат да се включат мъже и жени на всички възрасти, без значение от етническата им принадлежност или сексуална ориентация.
Те могат да се запишат за участие на официалния сайт на компанията.
Същата кампания на Durex във Франция събра 14 000 желаещи да участват още в първия ден от старта си.
Британските участници ще трябва да попълнят формуляр в Интернет, в която да посочат колко са се наслаждавали при използването на презервативите и лубрикантите, както и дали сексуалният им живот се е подобрил вследствие от употребата на тези продукти.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.