Социалната мрежа Pinterest обяви, че забранява публикуването на реклами за отслабване от 1 юли. Новата политика също забранява рекламирането на "всякаква информация или фотографии, които идеализират или очерняват определени типове тяло", предаде БГНЕС.
Компанията заяви, че рекламите, които популяризират здравословния начин на живот и фитнес услугите и продуктите, все още са разрешени "стига да не са фокусирани върху загубата на тегло".
"Pinterest е място, където хората идват за вдъхновение. Независимо от формата или размера на тялото", се казва в изявлението.
Те промениха политиката си въз основа на насоките на Националната асоциация за хранителни разстройства (NEDA), която в началото на пандемията от Covid-19 започна да наблюдава повишена активност на линията им за помощ.
"Националната асоциация на хранителните разстройства приветства хода на Pinterest. Те се превърнаха в първата платформа за забрана на всички реклами, които популяризират и/или насърчават загубата на тегло", каза Елизабет Томпсън, временен изпълнителен директор на Националната асоциация за хранителни разстройства.
"Това е необходима стъпка, за да се даде приоритет на психичното здраве".
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.