IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Товарен кораб се преобърна, четирима души в неизвестност


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

7
Щерю
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Този кораб лежи на едната си страна сякаш на някаква плитчина? Иначе да е потънал...
отговор Сигнализирай
6
Ф.С.В.
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До 5 - И кой пуска баластните помпи и замерва танковете ?? Помощник капитана ли ?? Абе Вие само плямпате без да знаете нищо !! Механика (4 механик най младшият) пуска помпите и отваря крановете- Помощник капитана иска само потвърждение - ама какво и как ? ала бала !
отговор Сигнализирай
5
Фастер
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Цяло чудо е че кораба не е направил "овър кил"!
отговор Сигнализирай
4
Капитан
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Баласта е отговорност на старши помощник капитана , не на механиците . Този тип кораби са доста чувствителни към грешки с баласта поради високия си център на тежестта . Трябва много да се внимава и да се следи т.нар. метацентрична височина ( грубо казано индикатор за устойчивостта на кораба ) да не пада под определени стойности които са доста по високи в сравнение с друг тип кораби.
отговор Сигнализирай
3
анон
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Да не би колите да не са били застопорени?
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Кораб се обръща сравнително лесно и ще има по-вече случай, заради наемането на все по-неподготвени пом капитани и механици. Тенденцията е да се расте бързо в кариерата, заради разликата в $$$$$те. Много от младите се предоверяват на техниката и не проверят с ръце и очи. Старите капитани казваха "добрата морска практика" е да гледаш какво става около тебе. За самият инцидент трябва да се види след разследването, но вероятно е човешка грешка
отговор Сигнализирай
1
Ф.С.В.
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Кораб КАРКАРИЕР- газят малко - мореходни са -бързи (22 възла средно) -от Изток към Запад бързо превозване на каргото (автомобили) -проблема е че са паросни (висок борд) и баластирането е много важно- слаб механик и следва това! (освен ако не е иизлязъл на плитчина и в последствие се е обърнал)
отговор Сигнализирай
Новини