САЩ са изправени пред недостиг на кетчуп. Пандемия увеличи търсенето на малките разфасовки от популярния сос, предаде Би Би Си.
"Хайнц", най-продаваната марка кетчуп в света, съобщи, че ръстът в търсенето е подхранван от "повечето доставки за дома и офиса, както и от тенденцията да си вземеш храната за из път".
Пакетчетата често се развадават при доставките и замениха бутилките на масите в ресторантите.
Компанията обяви, че ще ускори производството на малките разфасовки.
Вече са направени промени в производствения процес, "но търсенето е по-голямо от доставките".
Създадени са множество нови производствени линии във фабриките и е разработен безконтактен диспенсър за кетчуп.
Цените за кетчупа в малките разфасовки са скочили с 13% от януари 2020 г., сочат данни на "Уолстрийт джърнъл", който съобщи, че мениджърите в ресторантите използват "генерични версии" и търсят алтернативи.