IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Кампанията на Харис е похарчила над 1 милиард долара

Разхищение за храна, сладоледи и частни самолети

Снимка: ЕПА/БГНЕС

Снимка: ЕПА/БГНЕС

След края на президентските избори в САЩ, кампанията на Камала Харис е събрала повече от един милиард долара. Въпреки загубата си, вицепрезидентът все още настоява за дарители и повече пари след изборите.

“Кампанията на Харис със сигурност е похарчила повече, отколкото е събрала, и сега е заета да набира средства“, каза Ейдриън Хемънд, демократ от Мичиган и добави, че е бил помолен от кампанията след загубата от Тръмп да помогне с набирането на средства.

Партията наводнява доходоносния списък с дарители по имейл на Харис с почти ежедневни призиви, насочени към дребни дарители – тези, чиито дарения се измерват в стотици долари или по-малко. Но Хемънд каза, че усилията след изборите включват и индивидуални обаждания до по-големи донори, пише CBS News.

Смята се, че дълговете на кампанията възлизат на общо 20 милиона долара. Съратниците на Камала Харис са платили над 24 хиляди долара за онлайн платформа за доставка на храна и сладоледи, показват отчети на демократите.

Федералната избирателна комисия изнесе декларация, според която само през месец октомври кампанията на Харис е похарчила 2 626 110 долара за частни полети. Разходите варират от $3,500 до $940 хиляди на изплащане, като $2,2 милиона отиват за компания на име Private Jet Services Group, докато $430 хиляди са за Advanced Aviation Team, брокер на чартърни полети.

През септември служителите на кампанията са похарчили 3,1 милиона долара за частни полети, което прави общите разходи, свързани с полетите, над 10 милиона долара от юли насам.

Тези разходи са само малка част от няколко противоречиви финансови решения, заради които кампанията беше проверена. Например екипът на Харис плати на продуцентската компания на Опра Уинфри 1 милион долара, след като телевизионната звезда говори на митинг на демократите на 15 октомври.

Служителите на Харис са дали и 4 милиона долара на Village Marketing Agency - компания, която свързва клиенти с влиятелни лица в социалните мрежи. Освен това анализите на избирателната комисия показват, че кампанията е похарчила най-малко 15 милиона долара за “организиране на събития“.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
САЩ
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата