PR агенцията, която работи за имиджа на британската столица, обяви, че ще подаде документи за уеб домейн с името на града. London & Partners ще спазят крайния срок за тази процедура, който е април 2012 година, пише The Telegraph.
Консултациите по даване на домейна ще продължат до 20 месеца след това, уточняват от изданието. Лондон става поредният мегаполис, който се решава на подобна стъпка, след като желание за собствен домейн изразиха Ню Йорк, Париж, Сидни, Рим и Берлин.
Кметът на Лондон подкрепя инициативата, защото е убеден, че „собствен уеб домейн е важна стъпка в превръщането на града в глобален център на дигиталната иновация”. На тази база можело да се очакват постъпления на свежи пари и отваряне на нови работни места.
Според кмета Борис Джонсън става въпрос не просто за бизнес възможности, но и за повод за пряка комуникация и консултации между лондончаните и общинската власт.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.