Споразумението, което Франция договори с големите магазини, срещна отзвук в целия свят, съобщи Фигаро.
Държавата стартира кампания от три месеца, в която ще опита да овладее поскъпването.
Това става в сътрудничество с големите френски и международни бранодве магазини.Компаниите ще трябва да приемат пропуснати ползи от няколкостотин милиона евро. Подбрани са продукти от първа необходимост, за които има съгласие, да се предлагат на възможно най-ниски цени.
Самите супермаркети се съгласиха да подкрепят програмата. Самите магазини ще могат да определят продуктите, които ще се предлагат достъпно за гражданите.
Всички те ще носят етикет с цветовете на френското знаме. Предстоят първоначални тестове на местно ниво.
Основната идея е да се позволи на семействата с ниски доходи да имат достъп до пресни продукти.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.