IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Амстердам въвежда ограничение на скоростта 30 км/ч по повечето улици


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

33
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 0
Да да естествено само с градски транспорт. Коли на никого не му трябват! В цяла София 2 млн град има 25 линейки. Като бяха се изпотрошили 2000 човека преди 2 седмици при първия сняг трябваше да ида да взема тъщата и да я закарам до спешно отделение. Ако нямах кола в травматологията обясняваше, че 7 часа лежала на със счупен крак на пода до входната си врата докато дойде линейка. Жената се беше напикала щото няма кой и как да я закара и разчита на линейките. Как не се сетих да и кажа за градския!
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 7
В България колата от около 1970 година стана необходимост, а не лукс, а в държавите от Западна Европа и САЩ това стана много по-рано. Да твърди, че може без кола, а с градски транспорт, може само някой с мляко около устата, напълно здрав и без никакви задължения.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 3
Градският транспорт в София е много зле, вкл. и метрото в определени часове. В Амстердам са доста по-добре, но и там няма как с куфарите 20 милиона туристи да се помъкнат по трамваите.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 4
Павелчо, елементарен въпрос: Живееш в Центъра и имаш две деца, които трябва да водиш на училище и детска градина, които всяко едно е на разстояние от около 30 минути с кола и около 2 часа с градски транспорт. Кажи ми как да стане според теб? Може и обратното - живееш извън Центъра, но водиш там децата на две различни места.
отговор Сигнализирай
29
Павел
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 2
Ти продължаваш да излизаш с лайт мотива, че колата е абсолютна необходимост за придвижване. Това е донякъде вярно само за междуградско пътуване и за населени места без развит градски транспорт. Предполагам си пътувал доста. Как е в другите столици? Виена, Брюксел, Берн, Стокхолм... Градския транспорт не можел да поеме всички?! Пълен абсурд
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 3
Павелчо, градския транспорт през Центъра е много орязан. Синя зона не означава Центъра, а е район, където мафията може да съдере повече кожи от хората. Кажи ми кой градски транспорт минава по жълтите павета? Кажи ми хората, които трудно се придвижват, как децата им и вницуте им ще ги взимат и водят някъде? Кажи ми хора с багаж, как ще пътуват с градския транспорт в твоя илюзорен Център? Кажи ми как хората живеещи в Центъра на София ще пътуват извън София? Има още много и много.
отговор Сигнализирай
27
До Павел
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 2
Първо- движението е устроено така,че минава през центъра. Второ - по твоята логика, нека да спрем придвижването коли изобщо. Тогава как ще се придвижват хората? Градския транспорт не може да поеме всички.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 0
Защо да пия и да карам с 30, като мога да пуша и да летя с 300.
отговор Сигнализирай
25
Павел
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 4
В центъра има градски транспорт на разположение. Не говорим за някакво село или предградие, където без кола наистина е трудно. Правото на придвижване може да се отнеме само ако човек е физически ограничен да се придвижва, демек има белезници или пранга или е в клетка. Ааа..чакай...ти искаш да се придвижваш с колата, просто да ти е по-удобно на теб? Еее не става. Или поне не в центъра на града - там където е състредоточен културния и бизнез живот. За всеки града е различно. София - синята зона.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 3
Павелчо, какво е центъра по твоите представи? Там хора живеят ли или е център без живеещи там хора? На какво основание ще отнемаш правото на придвижване на едни хора, а на други не?
отговор Сигнализирай
Новини