След завръщането си в България Христо Стоичков стана едно от най-търсените рекламни лица, като подписа договори с търговската верига "Технополис", застрахователното дружество "Булстрад", марката мъжко луксозно облекло "Вайк" и мобилния оператор "Глобул".
"Жилет" залага на реклама в спорта от 1910 г., когато става спонсор на бейзболния американски клуб "Ню Йорк джайънтс". Постепенно фирмата доразвива своята рекламна политика и се превръща в един от най-дългогодишните спонсори на световното първенство по футбол, участвайки в девет поредни издания. През 2004 г. "Жилет" подписа договор за реклама с капитана на английския национален отбор Дейвид Бекъм на стойност 10 млн. евро.
На специлна пресконференция Стоичков заяви, че „независимо от броя на записалите се деца, на всички ще бъде даден шанс, дори и техния брой да е 10 хил.".
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.