Спортният гигант Рийбок подготвя нова рекламна кампания, за която е поканил рап величията 50 Cent, и Джей-Зи, най-горещата актриса от азиатски произход в Холивуд Луси Лиу, тенис звездата Анди Родик и двама “гиганти” от НБА Алън Айвърсън и Яо Минг, съобщи Tialoto.bg
Това е най-голямата рекламна кампания за последните 10 години на втория най-голям в света производител на маратонки. Глобалната рекламна инвазия ще струва на Рийбок 50 млн. долара.
Кампанията, наречена “I Am What I Am” (“Аз съм това, което съм”), има за цел да възвърне позициите на компанията сред младите, коментира “Ню Йорк Поуст”.
Известните личности ще разказват за детството си в рекламните клипове. Един от говорителите на Рийбок добавя: “Така звездите ще могат да изразят определена гледна точка или ще развенчаят някои от митовете за себе си.”
Рекламната кампания ще започнат по време на Мача на звездите (“All Star Game 2005”)от НБА, който ще се играе на 20 февруари в Денвър.
Кампанията цели да отговори на конкуренцията на Nike, особено в продажбите на спортни обувки.
Това е най-динамичният сектор за спортни стоки, като през миналата година продажбите на маратонки в САЩ са скочили с 3% до 16.4 млрд. долара.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.