Какво ли е да бъдеш сестра на Кейт Мос? Със сигурност това носи както много позитиви, така и много негативи.
Лоти Мос обаче смело излиза от сянката на супермодела и бележи нов проект за своето портфолио.
Красавицата застава като рекламно лице за кампанията слънчеви очила за пролет-лято 2017 на Chanel.
Смелата визия на Лоти Мос прави впечатление основно заради дръзката прическа, която е украсена с аксесоари, съобразени с цветовата гама на съответните слънчеви очила.
Моделите очила диктуват тенденциите, които за сезона са в много меки, обли форми и класическа цветна палитра.
Лоти Мос застава пред обектива не на кого да е, а на самия Карл Лагерфелд – креативният директор на модната къща.
Всички кадри можете да разгледате в нашата галерия.
Повече модни новини може да намерите на Tialoto.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.