Карл Лагерфелд успя да наложи Chanel като една от модните къщи – стожери на индустрията, съчетаваща в себе си иконични архиви с модернистичен послепис.
Една от последните кампании, заснети лично от Кайзер Карл, е за слънчевите очила на пролет-лято 2019.
Кампанията улавя Витория Черети и Крис Грикайте в студийни кадри, поставящи фокус върху новите тенденции при аксесоарите.
Стайлингът е дело на Карин Ройтфелд, а двойката позира с изделия с перлени инкрустации върху очила и верижките им, златни акценти и огледални ефекти.
Формите ни представят ретро вдъхновението на овалните и масивни стъкла, контрастиращи на правите геометрични форми в класическите модели.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.