Хейли Бийбър стартира своята марка за красота Rhode през лятото на тази година и всичко се случи точно както си го бяхме представяли – всеки един от петте ѝ продукта на пазара беше разпродаден почти веднага, натрупвайки списъци с чакащи след това.
Кремът за възстановяване на кожната бариера, течността за „остъкляване“ с пептид и трите вкуса на терапията за устни с пептид са еднакво обичани от купувачите, но последният се издигна на преден план като най-желания и популярен продукт на Rhode с хиляди перфектни оценки. А добрата новина е, че на 22 ноември, когато Хейли Бийбър има рожден ден, ще бъде пуснат четвърти вкус за лечение на устни.
Хейли Бийбър стартира своята марка за красота Rhode през лятото на тази година и всичко се случи точно както си го бяхме представяли – всеки един от петте ѝ продукта на пазара беше разпродаден почти веднага, натрупвайки списъци с чакащи след това.
Кремът за възстановяване на кожната бариера, течността за „остъкляване“ с пептид и трите вкуса на терапията за устни с пептид са еднакво обичани от купувачите, но последният се издигна на преден план като най-желания и популярен продукт на Rhode с хиляди перфектни оценки. А добрата новина е, че на 22 ноември, когато Хейли Бийбър има рожден ден, ще бъде пуснат четвърти вкус за лечение на устни.
Макар винаги да изглежда перфектно на червения килим и модния подиум, г-жа Бийбър също се среща с проблемите на обикновения човек. В интервюто си разкрива, че една от най-досадните ѝ задачи е да се справя с подпухналостта на очите и тъмните кръгове. Основната причина за тяхната поява е ограниченото количество сън, от което Хейли страда по време на натоварените Седмици на модата или в края на годината, когато трябва да направи ревизия на всичко постигнато досега и да зарадва феновете си с нови подаръци в козметиката.