Големите американски компании и работодатели определят поколението Z като истински кошмар. Според разочаровани работодатели, мнозина от родените през новия век едва успяват да преминат през интервю, не вдигат телефоните си и дори напълно забравят за новата си месторабота още в първия ден, в който трябва да се явят в офиса.
Джеймс Макнийл,отговарящ за продажбите във фирма в музикалния бизнес, често получавал кандидатури за работа от хора на около 20-годишна възраст. Макнийл е разочарован от тях, тъй като забравяли да дойдат на интервю или били крайно неподготвени. Мъжът допълва, че кандидатите “не знаели защо са там”.
Джейд Арнел, директор на маркетинг фирма напълно споделя разочарованието на Макнийл от поколението на новия век. Тя избягва да прави обобщения, защото един от най-добрите ѝ служители е представител на същата генерация. Казва обаче, че ѝ се наложило да уволни четирима млади служители, защото били "ненадеждни".