Телевизионната аудитория на церемонията за наградите „Оскар“ в неделя в САЩ достигна най-високо ниво от четири години. Шоуто е гледано от близо 19,5 милиона души по телевизионния канал Ей Би Си на „Уолт Дисни“, съобщиха световните осведомителни агенции.
Аудиторията се е увеличила с четири на сто в сравнение с миналата година, когато 18,8 милиона души бяха гледали церемонията за най-престижните отличия в киноиндустрията.
Блокбастърът „Опенхаймер“ за създаването на първата атомна бомба спечели седем награди, включително за най-добър филм.
В социалните медии церемонията за наградите „Оскар“ бе класирана на първо място сред телевизионните програми и генерира 28,5 милиона взаимодействия на потребителите, което също е с около четири на сто повече в сравнение с миналата година, отчетоха от Ей Би Си.
Хаштагът #Oscars бе най-популярен в социалната мрежа Екс в САЩ по време на живото предаване и най-използваният хаштаг по света в неделя, добавиха от телевизионната мрежа.
„Оказва се, че страхотните победители, емоционалните речи, Райън Гослинг, който пее, и Джон Сина, съблечен на сцената, е всичко, което е нужно, за да се получи страхотна церемония за наградите на Академията“, написа Кевин Фалън в „Дейли бийст“.
Най-високият рейтинг на излъчването на церемонията за „Оскарите“ е през 1998 г., когато мегахитът „Титаник“ обра наградите. Тогава над 57 милиона души гледаха шоуто по телевизията. През 2021 г., в разгара на пандемията от КОВИД-19, рейтингът на предаването достигна най-ниската си точка с 10,5 милиона зрители, уточнява БТА.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.