До БобиЦитат от тебе самия: Реално вече са произведени първите 3 серийни двигателя един за сблъсък с птици и 2 за монтиране на МС-21 това ще стане 2 квартал 2019(Април-Юни 2019).Какво е монтирано досега я повтори? И с какво летят като ще бъдат монтирани средата догодина? Ти да не си закончил магаданския университет имени Иванушка Дурак?
отговорСигнализирай
49
Боби преди 6 години
32
До АнонименБъркаш Ан-124 и Мил-Ми-26И двата са с Украински двигателиИскаха на Ми-26 да сложат немски двигатели но не могат да достигнат 20 000кс мощност колкото са необходими за да остане вертолета най-голям и най-товароносимЗа Ан-124 могат да се ползват и Американски двигатели(от А380) но няма да им продадат от САЩ.Така че Ми-26 чака ПС-12 който е вертолетен вариант на ПД-14
отговорСигнализирай
48
Анонимен преди 6 години
30
До БобиСамо че полетни изпитания се правят с Ил-76Върти го сучи, това е. МС-21 лети само с американски двигатели.Когато Путин миналия месец беше в Сибир не му ли докладваха докъде са я докарали с най-големия граждански хеликоптер? Там пък бяха немски и понеже трябва да ги заменят с руски, пък те нещо не ставали та проекта се отлага с 2 години.Отлагане, отлагане, само това чувам.Успехи жънат единствено с отечествената моцарела и шампанско родное.
отговорСигнализирай
47
Боби преди 6 години
21
До Анонимен продДо момента са произведени 17 ПД-14 като прототипи за наземни и полетни изпитания и серийни двигатели от 2012 до сега
отговорСигнализирай
46
Боби преди 6 години
21
До АнонименДа за това си прав прототипите 1 и 2 са със САЩ двигатели"Новый российский двигатель ПД-14 для самолета МС-21 будет сертифицирован в октябре. Это станет первой сертификацией российского авиационного двигателя за 30 лет, передает РБК."Реално вече са произведени първите 3 серийни двигателя един за сблъсък с птици и 2 за монтиране на МС-21 това ще стане 2 квартал 2019(Април-Юни 2019)2021 се очаква пълно серийно производство по мин 50 самолета годишно(170 твърди и над 100 опции)
отговорСигнализирай
45
хах преди 6 години
20
ей, човек да не погледне в някой руски хакерски сайт, и всички почнали междувременно да пищят. ама чак пък толкова? а това канада беше ли държава, впрочем. то в модерния свят нямало хакери, само руски такива. ужас, пропагандата на системата малко прекалява
отговорСигнализирай
44
аман от много знаещи преди 6 години
20
и кой го казва това, я се погледни в огледалото, брадата маймунаRE:Преди 200 години руснаците бяха варвари.Сега дръпнаха много - вече са варвари с компютри!
отговорСигнализирай
43
Анонимен преди 6 години
30
До БобиКоето не противоречи на факта че към момента НЯМА МС-21 с монтирани ПД-14 и летящите прототипи не са с руски двигатели. И ПД-14 НЯМА показателите за експлоатация с МС-21.Т.е. самолет има, ама не може да лети. Защото двигателите му са внос второ направление.
отговорСигнализирай
42
Боби преди 6 години
21
До Анонимен Ехх Умнико ПД-14 е един от семейството двигателиОсновата на семейството двигатели е ГАЗГЕНЕРАТОРА (това е вътрешния ГОРЕЩ контур на двуконтурния двигател)ПД-7 с тяга 7.5тонаПД-14 с тяга 14тонаПД-18 с редуктор на първа степен очаква се тяга 18-20тонаПД-12 - 10000кс за новите хеликоптери Мил-Ми-26ТМГТУ-8 и ГТУ-16 наземни/морски Газотурбинни установки съответно 8 и 16 МВ мощност
отговорСигнализирай
41
Анонимен преди 6 години
30
До БобиСамо че прототипите не са с ПД-14. ПД-14 се тестват на Ил-76. За да се монтират на МС-21 300 трябва да подобрят показателите със средно 20%, което засега е пожелание.
отговорСигнализирай
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години