IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ налива над 70 млн. в ремонти на вагони, вече е на печалба


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

9
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
- в крайградски линии до 100 км - 343 влакови маршрута, които превозват 38 на сто от пътниците и осигуряват 12 на сто от приходите при среден приход от билет 0.34 лв.12% от всичките приходи са с билети от по 34 стотинки средно.
отговор Сигнализирай
8
Архимандрит Груйчо
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Познавам един, който ползва кола по линията София-Бургас, ама няма кола. Още един се отказа, и ми обясни, че постоянно има някакви проблеми с влака и му е писнало.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Единственият който щеше да реши адекватно проблема с БДЖ се нарича Симеон Дянков. Обаче откакто спъпи на интереса на приятеля на ББ Валентин Златев (Лукойл) му спретнаха мощна pr акция, народа мощно и се поддаде и така вече 20г БДЖ изцоцва едни явни 100млн и още едни тайни 100млн. Печеливши в тази игра има, това са добре познатите ни Киро Гела и др. пишман приватизатори индиректно прибиращи тази субсидия в джоба си.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
При субсидия 175млн да кажеш че си на 1млн печалба е вулгарно!ББ така си смята и външния дълг. По неговите "сметки" намалява всяка година в която е на власт.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Браво на генерал Борисов наричан още способния, по-известен сред народа като бойко асфалта, сред езиковедите като бойко полиглота, а в научните среди като боенциклопедията. Това са видими резултати.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
То със 175 милиона инвестиции от джоба на данъкоплатеца и аз ще изляза на печалба. Единственото положително нещо от тази новина е, че поне тази година няма да мрънкат за увеличение на субсидията.Честно казано, нямам идея как тази бездънна каца БДЖ може да потръгне...просто не е привлекателна за хората, няма откъде да я подхванеш, имат да се подобряват хиляди неща, а и населението ни не е одобено платежоспособно. И *** е, че на запад масово се ползва железницата...явно има начин.
отговор Сигнализирай
3
дамн
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
дупе да му е яко на БДЖ, когато дойде конкуренцията
отговор Сигнализирай
2
обективен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Ако е вярно написаното ,излиза че от 236.4 милиона лева приходи ,175 милиона са субсидия!Цели 74% от приходите са от субсидия , значи от нашия джоб.Каква печалба бе ,герберунги?Няма ли един грамотен в това правителство?
отговор Сигнализирай
1
Тая статия
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
е в стил X конгрес на БКП - не направили още инвестицията а вече били на печалба. Ми след като сте на печалба за чий ще правите инвестицията пардон усвояването?
отговор Сигнализирай
Новини