Майкъл Блумбърг не жали средства в опитите си да свали Доналд Тръмп от президентския пост на САЩ. Той е изразходвал рекордните 188 млн. долара за кандидат-президентската си кампания през четвъртото тримесечие на миналата година, съобщава Bloomberg TV Bulgaria.
Тази сума включва 132 милиона долара за телевизионна реклама, 8.2 милиона долара за дигитални реклами, 3.3 милиона долара за проучвания, 1.5 милиона долара за наем и 757 хил. долара за самолетни билети, включително 646 хил. долара за частен самолет, сочат данни на доклад, подаден във Федералната избирателна комисия.
Общите разходи за реклама на Блумбърг възлизат на 300 млн. долара. За сравнение Доналд Тръмп и неговите комитети през четвъртото тримесечие са разполага за кампанията със 154 млн. долара.
Разходите на Блумбърг за по-малко от година са повече от два пъти от рекорда, поставен от Мит Ромни през 2007 г., когато той влезе в надпреварата за президент през април същата година и изразходва 87.6 млн. долара в неуспешното си предложение за републиканска номинация за 2008 г. Ромни, вече сенатор от Юта, вложи 35.4 млн. долара от собствени средства в тези усилия.
Освен разходите за реклама Блумбърг е похарчил много средства и за наемане на персонал и отваряне на офиси. Той вече има на разположение над 1000 души, включително над 700 в 35 щата.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.