Да се присмиваш на човек, който може да си позволи ф10 пък хич не е точно в стил присмял се щръблю на зъблю.
отговорСигнализирай
16
Анонимен преди 3 години
80
Живея в Люлин, работя в Лозенец, ми много си е добре в Люлин, ама нали някой трябва да сочим с пръст за да се чувсваме пълноценно :) А битовите скандали са едни и същи и в Люлин и в Малибу, ама народа сочи с пръст и си вика: "е това при нас няма как да се случи"!
отговорСигнализирай
15
Анонимен преди 3 години
40
До до 16. Нося на майтап. Но колата ми е ЕВРО4 по всички евро стандарти и българския еко стандарт 2. Нямам проблем да влезна в центръа на коя и да е европейска столица по кое и да е време. Не пуши, работи отлично и в ценови клас чисто нов автомобил до 40 хил лв мога да издухам всичко на магистралата. Не знам от къде измислихте, че са забранени. Комплексите ви идват точно от там, че новите колици пуфтят зад премиум бараки на пътя?
отговорСигнализирай
14
Анонимен преди 3 години
31
България е страна на стереотипи. Голфа си е добра кола и Е60 си е добра кола. Добре е хората, които ги харесват и предпочитат по една или друга причина, да не се съобразяват с това какво мислят останалите. Фактът, че някой под статията има нужда да се присмива на хората, които карат определена марка и модел коли, говори, че комплекси имат не хората с определени коли, а тези които ги усмиват. От къде домашното насилие и Е60, каква е връзката?
отговорСигнализирай
13
до 16 преди 3 години
23
Аз не съм човекът, с когото спорите, но ти казах кой у нас кара Е60. Това е нарицателно, меме, базик, шега. Разбира се, има и интелигентни хора, каращи подобни бараки, но са много малко. Ето, ти си един от тях. Радвай се. Не караш кола, просто притежаваш превозно средство, което е отдавна забранено във всеки голям развит град в ЕС заради възрастта си.
отговорСигнализирай
12
Анонимен преди 3 години
23
Лафът "За тия пари Е60" не е случаен. Кола за най-простото съсловие у нас. Едно време беше "Пернишки Голф", а сега е "БМВ Е60". Даже вече еволюираме и гастарбайтерите масово налитат на Ф10, Е60 е остаряла работа за изостанали хора у нас.
отговорСигнализирай
11
Анонимен преди 3 години
41
До до 14. Ама това е масово за автомобилите в България, в общия случай средна възраст 20 години. Конкретния модел се произвежда от 2003 та чак до 2009, най стария ще е под 10 години, най-новия на 12. И ако си купя такава кола, какво? Когато съм си купувал Е60 струваше малко повече от чисто нова Дачия, и сега бих предпочел да си купя пак втора употреба вместо Дачиа, дето шуми вътре, не върви, чуплива е, без екстри. Въпрос на бюджет, но аз нямам проблем с хората които карат Дачия или ново БМВ.
отговорСигнализирай
10
до 14 преди 3 години
53
Всъщност, BMW E60 е нарицателно за автомобил, който се кара в 99% от случаите от много прости хора. Първо, това е много евтин дърт автомобил, който наистина не става за нищо. И аз карам BMW, прочее, но на година и сменям на 2 години за ново. В общия случай E60 се купува от комплексари, които го мислят за много скъп и изискан автомобил, нищо че целият струва колкото комплект джанти на нов такъв. Дали E60, дали Audi A6, E-клас или подобни премиум бараки на преклонна въздраст- все тая.
отговорСигнализирай
9
Анонимен преди 3 години
74
До Гроздан. Бе и аз се зачудих, няколко пъти го засичам, човека има проблeм с хората, които кара BMW Е60. Не живея в Люлин, изкарвам си хляба с интелектуален труд, т.е. не съм бачкатор, но карам BMW E60. И някой съди за мен само по колата ми? избирал съм си кола от определен клас и според възможности и след споделен опит. Колата си е много добра и повярвайте ми, BMW не произвеждат автомобилите си за хора с манталитет на описания герой в статията.
отговорСигнализирай
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години