"Visit Sweden", официалният уебсайт на Швеция за туризъм и информация за пътувания, смята, че Швеция и Швейцария често биват бъркани една с друга, и стартира разяснителна кампания за справяне с този проблем. От друга страна, швейцарският туризъм остава невъзмутим и твърди, че Швейцария е неповторима.
Видеоклипът на кампанията, озаглавен "Добре дошли в Швеция (не в Швейцария)", се споделя в социалните медии от "Visit Sweden". Шведската туристическа служба подчертава, че двете страни имат сходни начални букви на немски и английски език, но освен тази лингвистична прилика, те се различават, съобщава "Swiss Info".
Всяка година 120 000 души дори прибягват до търсене в интернет дали Швеция и Швейцария са едно и също нещо, което показва степента на объркване. В американско проучване, проведено по поръчка на Visit Sweden, е установено, че половината от анкетираните не са сигурни в разграничението между двете нации.
Във видеоклипа на Visit Sweden жена, облечена в официално облекло, говори директно на швейцарците пред две шведски знамена. Тя предлага договор, в който всяка страна се фокусира върху уникалните си предимства.
Тя предлага на швейцарците да се отдадат на "Йодлер пеене" (форма на пеене, която включва многократни и бързи промени между гръдния глас и фалцета - бел.ред.) в планинските местности, докато величествената природа на Швеция остава в спокойна тишина. В същото време Швейцария е известна с производството на луксозни часовници, за разлика от Швеция, където времето сякаш е спряло. В отговор на кампанията Швейцарският туристически съюз изрази мнение, че е малко вероятно посетителите да объркат Швейцария с други дестинации с подобни имена или с други алпийски региони.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.