Десният кандидат за вицепрезидент Юлиана Николова заложи на нова форма на общуване с избирателите - чрез персонален блог.
Блогът е вид интернет дневник и обикновено се свързва с активните потребители на мрежата, които разменят мисли, емоции, идеи с виртуалните си приятели.
По свeта блоговете вече се превръщат в основно средство за общуване между политици и техните избиратели. У нас блог от известно време има и бившият вицепремиер и министър на промишлеността Александър Божков, както и екс-говорителят на СДС Николай Младенов.
Неотдавна Саркози, основният претендент на следващите президентски избори във Франция, заяви, че той ще разчита много на блоговете, в предстоящите избори.
Блоговете оказват силен натиск и върху американския президент Джордж Буш.
Политиците по света вече си дават сметка, че новата медия завладява избирателите и затова бързо се включват в нея.
Все повече политици в развитите демокрации имат блогове, на които си общуват неформално с избирателите си. Очевидно възможността за подобно общуване е вдъхновила и Юлиана Николова.
От нейния блог човек може да разбере какво е да си вътре в една предизборна кампания, да прочете кратки пътеписи за Родопите и Пирин, впечатления от разговори с младежи в Разлог или Петрич, разкази за Кресна и ред други интригуващи неща от кухнята на кампанията.
Може би най-освежаващото са снимките, които доста се различават от плакатните портрети.
Васил Гарнизов, главният координатор на кампанията, беше заявил, че кандидатите няма да орат и да берат грозде, но, поне ако се съди от снимките в блога на Николова, тя е приела с необходимата доза чувство за хумор посещенията си в кравеферми и изложби на породисти бикове.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.