"Администрацията, за съжаление, не се справя. След подадени сигнали за нередности в медиите, започнаха да ми звънят през 15-20 минути да ме питат кой отваря техния имейл, на който се получават документите за децата. Те не могат да проверят кой служител отговаря за това дете, което означава много лоша организация. Във фонда за лечение на деца имаше разпределение", сподели тя.
Георгиева призова родителите на такива деца да сигнализират, като обеща помощ на всеки, съобщил за проблем.
Тя допълни, че е имало случаи, в които е имало забавяне със закупуване на билетите за транспортиране на деца. По думите ѝ в касата имат много неправилно бюджетиране.
"Моето предложение към подуправителя беше да се смени директорът, защото тя няма никаква представа за работата. Фондът беше една работеща структура и поне да назначат някой от тези служители, които отидоха да работят там, защото знаят как се работи", посочи пред Bulgaria ON AIR председателят на пациентската организация.
Тя изрази възмущение, че не е морално служителите на НЗОК да се обучават за сметка на нервите на родителите на тези деца.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.