"Възложителят възлага, а изпълнителят приема да извършва агитационна дейност в рамките на предизборната кампания на партия "ФАГО" за избор на общински съветници в Казанлък", гласи договорът, с който бизнес-партията вербува "симпатизанти", за да купуват гласове на избиратели.
150 лв. струва агитационната дейност в навечерието на извънредните избори за Общински съвет в Града на розите.
Законно, бизнес стъкмено, регламентирано с граждански договор, дата: 3 юни 2008 г.
Даже и с бонуси от Федерация Aктивно Гражданско Общество (ФАГО):
- 30 лв. за избрани от 1 до 3 съветници;
- 60 лв. за избор на 4-7 съветници;
- 90 лв. за избиране на повече от 7 съветници.
Договорът регламентира, че възнаграждението се изплаща в брой или по банков път до 10 дни след изборите.
Лидерът на "ФАГО" в Казанлък Денислав Сербезов отрече с тези договори да се регламентира купуването на гласове
"ФАГО няма да купува гласове, а ще си ги спечели", каза той.
"Прозрачност и разнообразяване на културния и спортен календар, подобряване на инфраструктурата и поглед към селата", са акцентите на партията за извънредния вот на 21 юни.
Организацията беше учредена през април 2005-та и се появи на политическия ни небосклон с идеята да обедини бизнеса в България, след като, по думите им, практиката в страната през последните 15 години показала, че политическата класа не може и не желае да защитава интересите на предприемачите, обясниха инициаторите.
А инициаторите бяха, и сега са: Кирил Вътев, бивш шеф на Асоциацията на месопреработвателите и собственик на фирма "Тандем - В", Димитър Зоров - председател на Асоциацията на млекопреработвателите и собственик на фирма "Пършевица" и Диана Маринкева, изпълнителен директор на Асоциацията на дружествата от леката промишленост.
Тогава "ФАГО" си постави за цел да върне истинския смисъл на понятието "народен представител", а днес ни показа как легално купува вота за общински съветници.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.