IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

България рекламира туризма на две международни туристически изложения

Те се проведоха в Щутгард и Хелзинки

Снимка: Министерство на туризма

Снимка: Министерство на туризма

Министерството на туризма успешно представи дестинация „България“ в две значими международни туристически изложения – CMT в Щутгарт, Германия, което се проведе от 12 до 21 януари 2024 г. и МАТКА – Хелзинки, Финландия, провело се в периода 18 – 21 януари 2024 г.

Международното изложение СМТ – Щутгарт е най-голямото туристическо изложение за масова публика в света. През 2024 г. участие в него взеха над 1600 изложителя от 100 държави, като в рамките на 9 дни изложението бе посетено от над 235 хил. души. Водещите теми на СМТ бяха къмпинг и караванинг, мотоциклети, велотуризъм, голф, SPA, круизни пътувания и др. Българският щанд бе с площ от 40 кв. м., отчитат от туристическото министерство.

На изложението България беше представена в каталозите на всички водещи туроператори за морски ваканционен туризъм, обиколни пътувания, приключенски маршрути, колоездене и др. Значителен интерес в запитванията се наблюдаваше към уикенд и градските пътувания.

По време на изложението тази година имаше повишено търсене към пътуванията за България. Акценти в представянето на страната ни бяха морският ваканционен туризъм, уелнес и СПА, културни и пешеходни маршрути, природни забележителности, екопътеки, голф и др. Къмпингарството и караванингът набират все по-голяма популярност след ковид пандемията и България попада все по-често в избора на дестинации на германските туристи.

Международното туристическо изложение МАТКА e най-голямото изложение зa туризъм, пътешествия и вaĸaнции в Ceвepнa Eвpoпa. В него взеха участие повече oт 800 туроператора, туристически дестинации и организации от над 70 държави, повече от 50 000 души посетиха панаира, а българският щанд бе с площ от 40 кв. м., отчитат още от министерството.

Изложението традиционно привлича много крайни потребители, което представлява отлична възможност за подобряване на разпознаваемостта на бранд „България“ и утвърждаването на страната ни като привлекателна дестинация за скандинавските туристи през четирите сезона на годината.

Интересът на посетителите от Северните страни беше насочен предимно към възможностите за културен, вело и морски туризъм, които страната ни предлага, а планираният престой е от минимум 7 дни.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Политика
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата