IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Авиосекторът е сринат, възстановяване - след около 3 г.


Обратно в новината

Коментари Коментари

12
хахаха
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
до 3 - не си прав пич. тази плнета не е за един ден. За 100 години направихме поразии, който ще трябва на планетата милион години за да ги компенсира. Хората ползват самолетите, все едно ползват асансоира в сградата за да видят какво прави съседа от другата страна на планетата. знеш ли коло со2 изхвърлят тези смолети. Имам един приятел, който пътувал толкова много, до Китай, все едно е ходил 1000 пъти до Луната
отговор Сигнализирай
11
хахаха
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
В следващите 5 години никакъв авио сектор. Може да режете старите самолети за скрап и рециклиране. по добре сега да ползваме ресурса от тях за нови проекти, после ще е късно. В новите самолети трябва да има спецялно отделение за всеки пътник. примерно индивидуална изолирана капсула за пътуване за всеки пътник. все едно контейнер с пълна живото-поддържаща система.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Сериозен сектор щом за 1 месец се срина
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Една хубава новина от целия този коронен цирк. Да останат само 4-5 големи авиопревозвача, които да оперират междуконтинентално и всичко останало да отива на бунището. То беше стигнало до абсурд - села на по 200-300 км разстояние свързани с по 1-2 нискотарифни линии.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
В ЕС сме много зле в това отношение. Защо азиатските авиокомпании не изгърмяха края на миналото лято? Защото нямат такива ненормални изисквания !!! Сега същите изисквания си седят и накрая сме прецакани всички, без собствениците на 5 големи авиокомпании...
отговор Сигнализирай
7
Авиомеханик
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Цената на билета, не е решаваща за качеството на подръжката на самолетите. Цената се определя от много други по важни неща: Договори с летището, часовия диапазон на кацане/излитане, място(гейт) за слизане/качване, кетъринга, размера на безплатния багаж и много други. Има нискотарифни компании, които подръжката им е в пъти по добра, от тази на скъпите авиопревозвачи.
отговор Сигнализирай
6
Кон Спирация
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
тоя с тая ризка като го гледам е пилот, ама у уар тъндър.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
До ИванТо тия от 19е минават по сериозна проверка от тия по 200е ;)
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Ми те самолети от българия и сега си летят. Доставяме болни гастъри.
отговор Сигнализирай
3
Иван
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 9
Предпочитам вместо 19 евро да платя 200 евро и да знам, че самолетът е минал проверка и е сигурен, ти си пътувай за 19.
отговор Сигнализирай