IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Дигиталният бизнес ли е единственият шанс за българина?

Пазарът на дигиталния маркетинг у нас расте с между 15 и 20%

Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Единственият шанс за българина е да прави дигитален бизнес. Всички трябва да правят дигитален бизнес, защото там вече няма граници. Това заяви Мартин Попов, собственик и управител на дигитална агенция, в предаването “Светът е бизнес” с водещ Ивайло Лаков.

“Кризата затвърди дигитализацията”, коментира Попов

По думите му пазарът на дигиталния маркетинг у нас расте с между 15 и 20% на година, като няма причина ръстовете да бъдат преустановени.

Според него при навлизането на пазара най-важен е правилният анализ, да се открои потенциална ниша, както и да има висок маржин.

“Трябва да можеш да си валидираш идеята, да разбереш с малки средства дали това е печелившо за тебе”, посочи Попов пред Bloomberg TV Bulgaria. “Между 1500 и 2000 лв. трябва да се изхарчат, за да разбереш има ли смисъл да го правиш”.

По думите на госта най-често срещаната грешка на стартиращите бизнеси е желанието веднага да започнат да печелят.

“Много е модерно всеки да има онлайн магазин, но внимателно трябва да се прецени къде да се влезе и как да се направи, защото не е толкова лесно, колкото хората си мислят”, обясни гостът.

Друга тема, която Попов коментира, е развитието на дигиталния маркетинг в глобален мащаб и мини войната между Apple и Facebook за опазването на личните данни.  

“Тази война е обречена, нещата отдавна се случват. Регулацията ще я има, но ще е по правилата на големите”, заяви той.

Вижте целия разговор във видеото.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата